Tijd voor de billenshake - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rick en Teun - WaarBenJij.nu Tijd voor de billenshake - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rick en Teun - WaarBenJij.nu

Tijd voor de billenshake

Door: Rick en Teun

Blijf op de hoogte en volg Rick en Teun

11 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon bini beste vriendjes, vriendinnetjes, familie, kennissen, buren, soulmates, geestesverwanten, partners in liefde en partners in crime,

Het kostte veel moeite, maar hier is eindelijk het eerste berichtje op onze waarbenjij.nu site. Speciaal opgezet om jullie zo jaloers mogelijk te maken en daarbij ook nog te laten weten wat wij aan de andere kant van de wereld uitspoken. Het kostte veel moeite? Ja, want eigenlijk hebben wij het veel te druk met slapen, luieren, nietsdoen, op het strand liggen, BaCo drinken, polar drinken, amstel-bright drinken, zwemmen, safari, struisvogelrijden, rattenjagen en van happy-hour naar happy-hour gaan…. en we lopen tussendoor ook nog stage natuurlijk.

Maargoed, de belevenissen van de eerste week hier op Curaçao. Laten we het verhaal beginnen met de temperatuur, want dat is ook het eerste waar wij mee begonnen vorige week. Het is hier warm, heel erg lekker warm. Het kwik stijgt hier ongeveer naar de 32° overdag en zo rond de 25° ’s nachts en dat zowat elke dag weer. Op zich niet vervelend toch?

We werden van het vliegveld opgehaald door Tiger, een erg vriendelijk taxichauffeur, die ons naar ons thuis voor de komende 3,5 maand bracht. Nieuwestraat 7, te Willemstad. Daar eenmaal aangekomen meteen maar even onze kamer verbouwd. We hebben allebei nu een bed midden in de kamer, altijd al willen hebben. Dat kan ook makkelijk, want verder staan er alleen een tafel en twee kasten in onze best wel grote kamer. Ook de Nederlandse vlag meteen pontificaal in beeld gehangen, uiteraard. We wonen hier trouwens met 15 mensen in huis, ook allemaal stagiaires. Verder hebben we nogal wat huisdieren: hagedissen, ratten en vreemde vogels die in wisselende samenstelling af en toe eens komen buurten. Een gezellige dierentuin hier in huis.

De eerste dag namen onze huisgenoten ons meteen maar even mee uit eten om onder het genot van een Willem-Alexander (schnitzel) wat nader kennis met elkaar te maken. Het was trouwens zelfs in dit restaurant happy-hour, je wordt er zowat mee doodgegooid. We kunnen jullie inmiddels vertellen dat we erg gezellige huisgenoten hebben die niet te beroerd zijn ons in onze eerste dagen hier een beetje mee op sleeptouw te nemen en waar we al heel wat gezellige avonden mee door hebben gebracht. Zo namen ze ons de eerste avond meteen maar even mee uit naar de discotheek voor die avond, de Bermuda. Onze eerste polartjes op Curaçao vielen erg in de smaak na een lange dag vliegen. Het was meteen ook een erg gezellige avond vol Caribische muziek met feestknallers als ‘tijd voor die billenshake’ en uiteraard kwam ook K-liber met ‘viben’ weer voorbij. Tot nu toe hebben we ‘mag ik je billen insmeren’ nog niet voorbij horen komen, maar we gaan er persoonlijk voor zorgen dat deze potentiële nummer-1-hit door de speakers zal schallen. Dat vrijdagavond hier de meest gezellige avond van de week is, is ons wel duidelijk geworden. Het was supergezellig en we zaten meteen in het goede ritme voor de komende tijd. Tot zover dag 1.

Voor de GU’ers onder ons: Voorzitter en Vice-Voorzitter nacht-cie hebben hun naam meteen weer waargemaakt; we gingen als laatste naar huis en hebben zo in één dag 30 uur op weten te blijven. Doe dat maar eens na.

Dag 2, je wordt wakker in Curaçao en je vraagt je af wat je gaat doen vandaag en dan opeens weet je het: strand! Leek ons wel een goed idee, dus handdoekje mee en op naar de bus naar Zanzibar. Een heerlijk dagje werd het met een prachtig strand, kraakhelder blauw warm water, exotische vissen en uiteraard happy-hour. Daar lagen we dan tot aan het eind van de dag. Ondergaande zon op een prachtig strand met een BaCo én een Amstel-bright in onze handen. In één woord het paradijs!
Daarmee was de dag nog niet afgelopen, want we moesten nog naar huis. We zouden wel even de bus pakken. Ondertussen was ons al verteld dat de bus af en toe wat later kan komen dan de normale tijden, relaxt enzo waren de argumenten hiervoor. Nou kunnen wij ons heel goed vinden in deze mentaliteit, maar deze keer maakten ze het echt te bont. 19:00 uur zou de bus komen, dus wij stonden er braaf om 18:45. Het werd 19:00 geen bus, 19:10 nog geen bus, 19:20 nog steeds geen bus en om 19:30 ook nog niet. Hij kwam potverdeurie niet eens opdagen. We besloten nog drie auto’s te wachten en als de bus daar niet bij zou zitten om dan maar te gaan lopen. En lopen werd het uiteindelijk, nou dat hebben we geweten. Van te voren hadden we wel een idee dat het ver was, maar zó ver hadden we ons niet gerealiseerd. Wat een pokkeneind. Onderweg kwamen we een rotonde tegen waar we twijfelden welke afslag we moesten nemen. Toen we na een half uur op een straatbarbeque bij een doodlopende weg aankwamen wisten we dat we dat we verkeerd zaten. Terug dus maar weer. Lopen langs de onverlichte weg is trouwens niet echt een pretje; ze rijden als gekken, toeteren naar alles wat los en vast zit en halen zowel links als rechts in zonder te kijken of dat allemaal wel verantwoord is en daarbij ligt de berm vol stenen en glas. Goed voor de slippers zo’n tochtje. Onderweg werd ons eerst nog de stuipen op het lijf gejaagd door een hond die ons wilde aanvallen en als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl knalde er een auto bijna op de muur op het punt waar wij één minuut daarvoor net waren overgestoken om aan de andere kant van de weg te gaan lopen. Hij kreeg tijdens het inhalen een klapband, deed een mooie pirouette en wist ‘m net voor de muur tot stilstand te brengen. Achteraf gezien had Michael Schumacher het niet beter kunnen doen, maar het scheelde maar een haartje of we hadden onze vrienden van de ambulance mogen bellen. Je maakt nog eens wat mee op zo’n tochtje naar huis. We waren inmiddels al twee kleine uurtjes onderweg en veel uitzicht op een spoedig arriveren was er nog niet. Net op het moment dat we ons realiseerden dat dit wel eens een lang dagje kon gaan worden waren daar de reddende engeltjes. Twee vrouwen die hadden ons gezien toen ze zich op stonden te maken en vonden ons wel zielig toen we een half uur later nog aan het lopen waren. Ze boden ons een lift aan, geweldig. Ze moesten wel lachen toen we vertelden waar we heen moesten, we zouden niet voor 12 uur thuis geweest zijn. Na een ritje van een kwartiertje waren we net op tijd thuis om nog even naar de MacDonalds te kunnen. Tot zover het avontuur van onze tweede dag op Curaçao.

Volgende dag uiteraard weer naar het strand, dit keer naar Mambo-beach. Zelfde verhaal als de dag er voor: supermooi strand, lekker helder warm water en dit keer zelfs twee happy-hours. Met wat van onze nieuwe vrienden hier hadden we elk 50 NAF’jes ingelegd, wat resulteerde in een stapel bier met een hoofdletter B. Na twee uurtjes rustig aan te hebben gedaan hebben we op het eind van het laatste happy-hour al het geld bij elkaar gelegd om nog zes traytjes Polar bij elkaar te sprokkelen. Jullie zullen wel begrijpen dat het een fan-tas-tische avond is geworden.

Na de maandag maar een beetje niets gedaan te hebben zijn we dinsdag wat dingetjes gaan regelen voor onze stage en onze huisvesting. Vervolgens op naar de supermarkt. Blijken ze aan het verbouwen te zijn. Ze zouden over een kleine anderhalf uur open gaan. Wachten is ook zo saai en toevallig zat er aan de overkant van de weg een klein lokaal kroegje. We hoeven jullie niet te vertellen wat onze volgende activiteit was.

Woensdag voor het eerst naar onze stage toe, de diabetesstichting. Er werken welgeteld twee parttimers op ons kantoortje en de vrijdag hebben we het rijk zelfs voor ons alleen. Ons eigen kantoor is ongeveer 4 vierkante meter groot, gelegen tussen de toilet en het opberghok en bevat naast vier stoelen en een tafel ook een plantje en gelukkig een airco. De motivatie lag de eerste dagen nog niet erg hoog; we hebben ons vooral geweid aan het verbeteren van de highscores van pinball, freecell, spider solitaire en snake. Overigens met erg veel succes. Maar we gaan hier denken we een mooie stage tegemoet. De medewerkers zijn erg gastvrij en aardig en hebben inmiddels al zo’n goed beeld van ons verantwoordelijkheidsgevoel en goed karakter dat ze ons ook meteen maar even de sleutels hebben gegeven. Terecht natuurlijk.

Donderdagavond toch maar weer even een happy-hourtje meegepakt voor de verandering. Het liep wat uit de hand en het resulteerde dat het hele huis de volgende morgen toch met redelijke katersymptomen naar stage kon vertrekken. Maar gezellig was het wel!

Voordat we uitgingen die avond hadden we trouwens nog oorlogje gespeeld met een ongenode gast. Een rat vond het blijkbaar nodig om aan Rick zijn kussen te knabbelen, maar dat is hem duur komen te staan. Gewapend met een bus deo, een koekenpan en een elektrische vliegenmepper zijn we hem te lijf gegaan. De rat was net iets te snel en kon zodoende aan onze aanvallen ontkomen, maar is met de lange staart tussen de benen en volkomen in shock naar buiten gedirigeerd. We hadden ook nog rattenklemmen met worteltjes uitgezet, maar dat heeft helaas geen voer voor de BBQ opgeleverd. De huisgenoten hebben er nog over geklaagd bij de huisbaas en inmiddels is er wat ratten betreft al een hoop verbeterd. Eigenlijk wel jammer, want we hadden er graag een paar geschoten met onze harpoen.

Vrijdag zijn we tijdens onze middagpauze (tussen het hazenslaapje en het schoonheidsslaapje in) naar de groothandel geweest om een stevige voorraad Bacardi in te slaan voor de avond die zou volgen. Met drie flessen van 2 liter in onze tas gingen we naar huis en dat voor de schappelijke prijs van 150 gulden (1 gulden is 40 eurocent), geen geld natuurlijk. Waarom zoveel? ’s Avonds stond het ‘kingsen’ met het hele huis op het programma, dolle boel! Het werd de gezelligste avond tot nu toe hier met veel dronken mensen en heel veel zingen uiteindelijk. Een gitaar erbij en het feest was compleet. Daarna ook nog uit geweest naar de Bermuda, maar iedereen was eigenlijk al te ver heen om nog iets te kunnen doen wat op dansen of feesten moest lijken. Teun vond het daarbij ook nog een goed idee om de vrouwentoilet eens van binnen te gaan bekijken, iets waar de toiletjuffrouw minder blij mee was, om het maar zacht uit te drukken. Onderweg naar huis nog even een broodje frikadel gescoord, jawel zelfs dat hebben ze hier, en maar snel het welverdiende bed ingedoken. We moesten immers fris zijn voor de volgende dag. Het was weer supermooi!

Voor het echte curaçao vrijdagavond gevoel is dit trouwens een aanrader: Los Presidentes ft. Tony Castro – Vrijdagavond! Vast wel te vinden ergens op YouTube.

Zaterdag zijn we, nadat we onze roes hadden uitgeslapen vertrokken voor een mooie safari-tocht. Onder begeleiding van een gids zijn we per struisvogel de wilde natuur in getrokken. Onderweg hebben we een keur aan natuurschoon gezien, naast prachtige cactussen ook de Caribische tjiftjaf, de Mexicaanse taco-uil, pelikanen, de wijdbekse piranhaslang, heel veel krabben, leguanen, een soort beer dat heel veel op een buitenaardse koala leek en zelfs een kudde olifanten. We hebben onze ogen uitgekeken en gaan dit zeker vaker doen. Ook het vervoer per struisvogel is, ondanks dat het wat hobbelig is, erg goed te doen. Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben naast alles wat hierboven beschreven staat nog een hele hoop meer meegemaakt, maar zo veel kunnen we echt niet in één verhaal stoppen. Dat ligt echt niet aan het feit dat we te lui zijn om het op te schrijven, echt niet…
Dat was het dan voor week 1, we brengen jullie binnenkort weer op de hoogte van alle perikelen hier op het prachtige Curaçao.

Veel plezier nog allemaal de komende tijd daar in Nederland!

Groetjes, knuffels, kusjes, handdrukken, zwaai zwaai, houdoe,

De struisvogelrijders.

Rick en Teun.

• 11 April 2010 - 08:34

Tim:

Rick, ik heb weer genoten! Keep 'em coming ;) Wat moeten wij de HAS toch dankbaar zijn dat ze dit verplichten. Groeten vanuit het eveneens zeer tropische Gold Coast.

• 11 April 2010 - 08:52

Marloes Timmers:

Ha Teun en Rick!

Hoor via via dat jullie zomaar ff met zn tweeen in Curacao zitten:P

Volgens mij vermaken jullie je wel, ik heb me in ieder geval vermaakt met jullie 4 A4tjes dagboek 'Tijd voor de billenshake' :D

De groeten!
    Marloes

• 11 April 2010 - 09:41

Van Schijndel:

Ahoi, Scheepsmaatjes

Volgens mij gaat het wel goed! Nog steeds geen scheurbuik opgelopen? Het anker kan in ieder geval uit en de strooptocht over het eiland kan beginnen.

Groeten Kapitein Iglo!

• 11 April 2010 - 10:18

Dirk:

Hey safarikoningen!

Sooo, komt hier even een literair hoogstandje binnen via de digitale snelweg. Sterk staaltje proza heren ;)
    Ik zie dat de Polar Express al op volle toeren is! Goed bezig.
    Jammer dat jullie de Curacaose Koekwaus en de Dushi Duifjes nog niet gespot hebben, maar daar heb je dan ook nog een dikke drie maanden de tijd voor. Die kudde olifanten kwam ik op Aruba ook tegen, dus die zijn waarschijnlijk gaan island hoppen met de paasvakantie ;)

Have fun!!

Groetjes Dirk

• 11 April 2010 - 11:13

Ramon Koppes:

he teun en rick
    mooi dat jullie het zo goed hebben. al vond ik het een lang verhaal om te lezen het was het lezen waard. zelf ben ik vrij jaloers op jullie nu ik in het weekend voor de tentamenweek zit. Ook wil ik jullie er op attenderen dat de baco's in Den Bosch ook lkkr smaken en er dus genoeg van is. Ps een mooie foto met llkre drank wat vetal kan wezen voor je ego. Waar ik nog alles van weet sinds het SB-weekend. Hopelijk brengen jullie het er beter van af dan mij. Veel plezier nog groetjes

Pedopashouder Ramon Koppes

• 11 April 2010 - 11:32

Juliette:

Haha.. wat een bekende avonturen :D..
    Tijd voor de billenshake en vrijdagavond.. geweldig :D!!
    Mis alleen woensdag TMF en donderdagavond Cinco nog in het rijtje.. ;)
    Heeeel veel plezier..enne maak ook iets van je stage he ;)..
    Liefs xx

• 11 April 2010 - 11:37

Annet:

Heey Rick en Teun.

Ik wilde jullie verhaal niet gaan lezen.. je snapt het wel: tentamens leren gaat nou eenmaal voor.
    dus ik alleen het begin lezen... en voordat je het weet lees je: groetjes, enz.
    Prachtig verhaal. wist alleen neit dat jullie zoveel of vaak alcohol drinken ;)

ik wil echt wel foto's zien van het struisvogel rijden!!! dus dar wacht ik nog op!

Heel veel plezier. geniet ervan hoef ik niet te zeggen :P

Liefs xxx Annet

• 11 April 2010 - 12:37

Creta:

hoi teun en vreemdeling

Wat gaaf om iets van jullie te horen!! Nou ja iets...
    Als de stage voor de has mislukt kunnen jullie altijd nog een soort van kruising tussen nikkie french en javier guzman ambieeren.De ervaringen van javier lijken jullie al te delen. Fijn te horen dat het daar goed toeven is. We komen "the hood" wel ff checke.Groetjes uit een druilerig Gemèrt aan de Ripsièrra xxx en knuffels van de skonfamilie

• 11 April 2010 - 12:57

Maarten:

Ik merk uit bovenstaande tekst dat het een straf is om daar te zitten...., kortom mooi van genieten en idd te veel drinken elke dag etc etc.

Maar even wat anders, het lijkt erop dat de nacht-cie in Den Bosch is gaan slapen.

Grt Maarten

• 11 April 2010 - 13:01

Dickstar:

Mooi verhaal, het klinkt niet slecht daar, haha!

Je had trouwens wel even dag kunnen zeggen, Fonsie.

Geniet ervan en groetjes uit Krimpen, waar ook af en toe eindelijk het zonnetje om de hoek komt kijken.

• 11 April 2010 - 13:12

WIM:

Volgens mij is het goed toeven daar, nog enkel dagen en dan komen wij het checken, hebben plaats gemaakt voor het plaatsen van enkele foto's en ga vooral door met opstellen van het verslag. Zorg dat je bij bent met het werk daar als wij daar komen chillen

• 11 April 2010 - 13:14

Boswachter:

mannen! super mooi verhaal! wisten jullie dat jullie daar naar toe gingen voor jullie stage? of komt het gewoon goed uit dat je er ook stage kunt lopen? haha benieuwd naar de foto's!

• 11 April 2010 - 15:05

Sylvia:

Hallo jongens, wat een spectaculaire verhalen en mooi geschreven onze complimenten!Wel voorzichtig met al die bacos anders worden jullie echt te zwaar om op die struisvogels rond te ruiden....? Misschien een optie om toch af en toe wat vaker het busje te missen....
    Dikke kus en knuffel mama

• 11 April 2010 - 15:49

Sem Sven Karin:

Dag neefje en Rick

PPPPFFFFF
    We hebben echt met jullie te doen na het lezen van de avonturen.
    Je moet er nogal wat voor over hebben om zo'n stage goed door te komen hè!!

Dus dat bedoelen ze nou, als ze zeggen dat je véél moet drinken bij tropische temperaturen
    ;-) ;-)

Veel plezier!!!

Groetjes

• 11 April 2010 - 15:52

Joris:

godverdomme nice!

• 11 April 2010 - 16:30

Lyke:

Kerels! Wat een belevenissen alweer, had niet anders verwacht:D Ik heb hardop zitten lachen over jullie nacht-cie verhaal! De nacht-cie in Den Bosch houdt zich inderdaad wat stilletjes, misschien vrijdag na het gratis fust weer! Misschien kunnen jullie weer wat aansturing geven aan de commissie gezien jullie toch vz en vvz zijn?:p Veel plezier nog vriendjes!

Kus

• 11 April 2010 - 19:13

Bianca:

Zoooo herkenbaar en zoooo jaloers!!!
    Bacardi Razz is trouwens lekkerder ;-)

• 11 April 2010 - 19:47

Ingrid:

Hoi gasten,

Klinkt goed daar, en is zeker ook heeeeeeeeeel herkenbaar!!!
    Maar het maakt me inderdaad wel jaloers, gelukkig begint de zon hier ook steeds meer te schijnen!

xx Ingrid.

P.S. Hebben de foto's al een mooi plekje gekregen??

• 12 April 2010 - 05:51

Piet Van Grinsven:

Hello outlanders,

Ik heb net gelezen hoe vervelend het jullie hebben en dat die stage toch wel veel van jullie vraagt, wat vermoeiend die lange nachten die je moet draaien ter voorbereiding op een volgende dag stage.

Jullie hebben de lifestyle daar al aardig onder de knie lijkt me,

Go on and enjoy..\\

Piet

• 12 April 2010 - 06:39

Remco:

Rick,

met een glimlach rond de mond begin ik de maandagmorgen op mijn werk!

Laat het maar weten of je ook Darth Vader of een poema bent tegengekomen tijdens/na al dat feestgedruis.

Gr. Coach

• 12 April 2010 - 06:55

Ineke:

Hoi jongens,

Ik lees het al, jullie hebben het daaar errug druk... met zuipen natuurlijk ;-)
    Kunnen jullie niet een paar struisvogels huren om overal heen te gaan, hoef je niet meer op de bus te wachten die toch niet komt (lang leve het rijbewijs en de huurauto!)
    Veel plezier op dat eilandje, maar dat zal vast wel lukken ;-)
    PS: waar blijven de foto's?

• 12 April 2010 - 09:06

BaCo Vriendje:

Wijze Mannen,

prachtige verhalen ik dacht dat jullie wel maat wisten te houden na de ....! Verwachtingen zijn hoog gespannen voor de volgende avonturen

• 12 April 2010 - 09:19

Familie Savelkouls:

Hoi Teun en Rick

En Teun maar roepen dat Curacao geen feesteiland is!!
    Veel plezier en maak er maar een hele leuke tijd van.

Groetjes Henri, Jolanda, Frank en Lieke Savelkouls

• 12 April 2010 - 13:43

Bianca.:

Super leuk man! leuk het stage in het buitenland lopen :)
    x

• 12 April 2010 - 14:33

Kevin:

he teun

Mooi verhaal, klinkt als een ideaal eilandje voor jouw daar met zoveel happy hours. Ik word zeker al jaloers al word het weer hier in nederland ook wel wa beter. Veel plezier nog met al je dierenvrienden in het huis. En ik hoop op veel fotos.

groeten!

• 12 April 2010 - 18:00

Carita:

Hé Teuntje,

Wat een mooi verhaal hebben jullie geschreven. Super om te lezen. Wacht met smart op het volgende verhaal. Veel plezier tijdens de happy hours en succes met de stage.

• 13 April 2010 - 08:26

Chloë:

G'Day Mates!
    Wauw klinkt prima wat jullie daar allemaal uitvoeren! Bijna net zo leuk als Australië! Ik kom net van een onbewoond eiland waar je geen ontvangst hebt enzo en alleen abboriginals leven, ook leuk wel net even anders want als je hier ook maar probeert in de zee te zwemmen verzuip je door de stroming, zo niet dan zijn er altijd wel een paar hongerige haaitjes of stekeligge kwalletjes in de buurt. Dus voor mij werd het zwemmen in n meertje, wacht maar tot je de foto's ziet ;) Morgen ga ik lekker surfen en boormerang workshop doen. Teun wat deed jij in de vrouwen wc?:O Ohw ik moet nog zo veel vertellen maar helaas geen tijd ;) Heeel veel plezier daar, ik wacht op jullie volgende verhaaltje of teun een spontaan smsje zou ook leuk zijn;) Geniet ervan en zorg wel dat je nog n beetje geld hebt voor Bacardi als ik er ben hè!!! Succes met jullie stage al heb ik het idee dat dat prima lukt op de antchilliaanse manier! Teun de bikinifoto's volgen zodra jij ook foto's stuurt ;) Heel veel liefs, kusjes uit RainbowBeach Aussie(K)

• 13 April 2010 - 16:45

Ton En Patricia :

Hoi teun,

Om jaloers van te worden zeg!! Bij ons in de werkplaats is het maar 14 graden bah...
    En dan te weten dat er duidelijk was verteld dat curacao geen feesteiland was maar volgens mij doen jullie niet anders en moet ook eerlijk zeggen dat we niet anders verwacht hadden hahaha. Dit is heel wat anders dan bij ons stage lopen of niet...
    Nou geniet er samen nog maar lekker van want dit is volgens mij once in your life time!!
    Groetjes ton en patricia sleutjes.

www.versvleesboerderij.nl

• 13 April 2010 - 17:21

Ton & Patricia:

Hoi teun,

Wat een mooi verhaal, gewoon om jaloers op te worden en dan te bedenken dat het bij ons maar 14 graden is in de werkplaats!
    En dan ook nog eens zeggen dat Curacao geen feesteiland is hahaha, volgens mij doen jullie niet anders!
    Nou geniet er nog maar lekker van want volgens mij is dit one in your life time en totaal anders dan stage lopen bij ons.
    We kijken uit naar het volgende reisverslag...
    Groetjes Ton, Patricia, Danique en Nicole Sleutjes

www.versvleesboerderij.nl

• 17 April 2010 - 21:41

Marja En Geerit:

Hoi drankorgels,
    Leuk verhaal en we horen het al : jullie hebben het daar verschrikkelijk zwaar.
    Hopen dat jullie tussen al dat zware werk door ook nog wat tijd gaan vinden voor wat ontspanning. ;-)

Groetjes en nog veel lol
    Marja en Geerit

Suggestie : meeeer foto's

• 05 Mei 2010 - 20:10

Ina Boer:

leuk te horen dat je het zo gezellig daar hebt, geen medelijden met je, een friese boxer aan, jij bent nu toch bijna een brabander?
    fijne tijd daar!